SPIRULINA pro posílení těla i mozku

Z mnoha tzv. „zelených potravin“ je Spirulina moje nejoblíbenější. A to z mnoha důvodů. Pojďme se podívat na možné zdravotní účinky pravidelného užívání Spiruliny. A zbystřit by měli všichni, které trápí problémy jako je zvýšená únava, stagnace lymfatického systému, chronické záněty, zvýšená hladina cholesterolu, problémy se zvýšeným krevním tlakem, alergie, problémy s trávením, anemie spojená s nedostatkem železa  a další.

Účinky prověřené studiemi i praxí

Z mnoha studií jsou prokázány tyto účinky. A musím řici, že i ze zkušeností z mé desetileté praxe, mohu většinu z nich potvrdit:

  • Vnitřní užití Spiruliny moduluje střevní mikroflóru a aktivuje imunitní systém ve střevě, což je mechanismus, který se může podílet i na zlepšení stavu jater
  • Spirulina může zlepšit stav jater v případě jejich ztučnění a to úpravou jaterních enzymů, oxidačního stresu a některých lipidových profilů
  • Je to důležitý a bezpečný zdroj rostlinných bílkovin, vitamínu B12, beta-karotenu, železa, vápníku, fosforu

Zajímavým je i stále zkoumaný účinek řas jako chytré prevence Covid 19. Protože řasy jsou bohatým zdrojem sloučenin, jako jsou lektiny a sulfatované polysacharidy, které mají silné antivirové vlastnosti a vlastnosti zvyšující imunitu.

SPIRULINA – mořská řasa

Pro běžný život. Kdy užívat spirulinu?

Doporučuji užívat pravidelně spirulinu nejen preventivně.

Spirulina je totiž neuvěřitelným spojencem při přestavbě centrálního nervového systémuodstraňování těžkých kovů, jako je rtuť a toxická měď z mozku a těla. Zbavením se těchto kovů se zbavíte některých oblíbených paliv patogenů, jako je Epstein-Barr, pásový opar a další.

Spirulina je také bohatá na železo a betakaroten a také na biologicky dostupné bílkoviny. Obsahuje vysoké hladiny superoxiddismutázy (SOD) a chrómu, které posilují sílu nadledvin. To je důležité pro všechny, kteří jsou vystaveni dlouhodobému chronickému stresu, při kterém dochází právě k vyčerpávání nadledvinek.

Spirulina také potlačuje působení špatných bakterií jako E. coli a stimuluje prospěšnou flóru, jako je laktobacil a bifidobactria v trávicím traktu. Tím výrazně podporuje zdravé trávení a správnou funkci střev

Pro zdraví mozku je důležité, že spirulina může pomoci růstu nových neuronů a také posílit neurotransmitery.

Spirulina je také dobrá pro podporu štítné žlázy. Mikroživiny ve Spirulině vyživují zdravou tkáň štítné žlázy a mají regenerační účinek. Obsah jódu velmi účinně působí jako antiseptikum proti buňkám EBV ve štítné žláze, což snižuje výskyt patogenů, takže se může žláza lépe léčit v případě problémů (EBV je téměř za všemi problémy se štítnou žlázou). Spirulina může také výrazně podpořit funkci lymfatického systému.

Praktická a cenově dostupná podpora těla i mysli

Užívání spiruliny je jednoduché. Doporučuji užívání ve formě slisované spiruliny do tablet. Ideální je pravidelně 3x denně před jídlem. Načasování užívání je důležité pro dobré biologické vstřebání Spiruliny v trávicím traktu.

Já mám vyzkoušenou a doporučuji svým klientům Spirulinu od Bewit. Balení s 1 000ks vám vystačí na 2-3 měsíce užívání, tabletky jsou praktické pro pravidelné užívání i na cesty. Zakoupit si je můžete pohodlně v eshopu TADY.

SPIRULINA BEWIT – čistý zdroj a ověřená kvalita v mnoha variantách – prášek, tablety

A co na závěr?

Příroda nám ve své velkoleposti poskytuje skvělé zdroje pro přirozené ozdravení těla i mysli. Využijme toho. Využijme i toho, že díky výzkumům máme účinky této řasy potvrzené. Její užívání je tedy bezpečné.

Pro dotazy nebo pro konzultaci vašeho problému mi neváhejte napsat na info@nopills.cz.

Mějte krásný den,

Kateřina Fadljevič

A zdroje a tipy na další informace:

Zdroje:

Hodnocení bezpečnosti spiruliny v lékopisu Spojených států, https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/21793723/

Anthony William, https://www.medicalmedium.com/blog/spirulina-brain-and-body-strengthener

Spirulina chrání před zánětem jater při stárnutí: účinek související s modulací střevní mikroflóry, https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/28632181/

Komentáře